עלה ל-19 מספר החולים בקורונה ברשות הפלסטינית

    צבי טסלר No Comments on עלה ל-19 מספר החולים בקורונה ברשות הפלסטינית

    מספר החולים בוירוס הקורונה ברשות הפלסטינית עלה ל-19 לאחר שזוהו 3 מקרים חדשים של פלסטינים שהיו במגע עם התיירים היווניים באותו בית מלון ששהו בו. הם הועברו למרכז הבידוד הלאומי

    קורונה הרש"פ
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפי דובר הממשלה הפלסטיני, מספר החולים ברשות עלה ל-19 לאחר שזוהו 3 מקרים חדשים של פלסטינים שהיו במגע עם התיירים היווניים באותו בית מלון ששהו בו. הם הועברו למרכז הבידוד הלאומי.

    במקביל, היחידה לתיאום פעולות הממשלה בשטחים מפרסמת כי ביומיים האחרונים היחידה תיאמה את יציאתן של עשרות קבוצות תיירים משטחי הרשות הפלסטינית לנמל התעופה בן גוריון. זאת לאחר שהתקבלו בקשות מצד הקבוצות ומצד קונסלויות ונציגויות רבות בעקבות גילוי תיירים ופלסטינים שנדבקו בנגיף הקורונה בשטחי הרשות.

    המנהל האזרחי תיאם את יציאתם של מאות תיירים בשיתוף כלל כוחות הביטחון, המשטרה, משרד החוץ, המל"ל ומשרד הבריאות.

    מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון: "בריאות הציבור בישראל ובשטחים הפלסטינים הינה בראש סדר העדיפויות שלנו, בשגרה, ובמיוחד בעת הזו. אנו עושים מאמצים רבים, בשילוב כוחות עם כלל הגורמים, לשמור על בריאותם ושלומם של תושבי האזור".

    ראש המנהל האזרחי, תא"ל רסאן עליאן: "בימים האחרונים אנו פועלים בשיתוף כלל הגורמים בשטח למיגור התפשטות נגיף הקורונה ביהודה ושומרון. נמשיך לפעול באמצעות כל האמצעים העומדים לרשותנו במטרה להצליח במשימה המשותפת – למען בריאות כלל התושבים".



    0 תגובות